プロフィール画
saya  a.k.a. philosophique girl

.
.
I'm just a girl who tries to make her music

talk about what I love and my day

【 techno=98%, my day+fashion etc.=2%】
techno→dark,deep,hard,ambient or mainstream

sending hallucination from Japan_ _

話し足りないとき語ったりします 
【ユーロエレクトロ+音楽制作奮闘記+個人的+自分へのメモ】
follow me ?

   
ラベル anime の投稿を表示しています。 すべての投稿を表示
ラベル anime の投稿を表示しています。 すべての投稿を表示

2014年2月10日月曜日

Cowshed Records / Indecorum - Ponies On Acid!



I've looked forward to 2 EPs until today.

First,

Indecorum's debut EP c:

it's tagged "vapor techno." this sounds new to me!

the artwork is very "INDECORUM"-ish, I like this.

(btw I also like My Little Pony...)




今日は ダブルで きたぁ!ってなりました ;)

まずはこれ。

Indecorumさんでっす

もっとテクノでくるかな~って 思っていましたが

けっこうハウスですね

(vapor technoって どんな感じなんだろ....)

マイリトルポニーなジャケットも かわゆすw


2013年12月2日月曜日

kyoukai no kanata



I'm gonna talk about not techno tho...

the anime I recently watch,"Kyokai no Kanata"

cute characters,monsters,battle,sometimes funny,sometimes serious...

I'm getting into this anime c:



境界の彼方にハマりつつあります...

最近 ハマるアニメなかったからさ...

ふゆかいです (←主人公の口癖)

絵がかわいい!妖怪!

妖怪アニメすきなんですよ

夏目もモノノ怪もめっちゃみてたもん

たまに アニメ話 放り込んでます...

気をつけて!


2013年8月26日月曜日

another idea

hiiii :))

it's getting cold in my city so I feel comfy XP

bc I was born in Autumn? lol

fashion will turn to AW from SS,hot coffee will taste better.... :P


well,the number of the access is gonna be a nice number again

so I want to do something for that... :3


while I think about it,I will watch this anime that one of my friends recommended...

hmmm seems creepy.. :9





すずしくなってきましたね-:D

秋産まれなので 寒涼しいのがすきです♥

ファッションも秋冬になりますし

ホットコーヒーも おいしくなりますね~ (′ ‵ )* ウフフ


さてさて

またまた いい感じのアクセス数に到達しそうなので

今度は何をしよっかな~ と考え中でありまっす


この前おすすめされたAnotherみて 考えようかしら...

怖そうなんだけど...怖いのかな....