2014年2月10日月曜日
Cowshed Records / Indecorum - Ponies On Acid!
I've looked forward to 2 EPs until today.
First,
Indecorum's debut EP c:
it's tagged "vapor techno." this sounds new to me!
the artwork is very "INDECORUM"-ish, I like this.
(btw I also like My Little Pony...)
今日は ダブルで きたぁ!ってなりました ;)
まずはこれ。
Indecorumさんでっす
もっとテクノでくるかな~って 思っていましたが
けっこうハウスですね
(vapor technoって どんな感じなんだろ....)
マイリトルポニーなジャケットも かわゆすw
2013年12月2日月曜日
kyoukai no kanata
I'm gonna talk about not techno tho...
the anime I recently watch,"Kyokai no Kanata"
cute characters,monsters,battle,sometimes funny,sometimes serious...
I'm getting into this anime c:
境界の彼方にハマりつつあります...
最近 ハマるアニメなかったからさ...
ふゆかいです (←主人公の口癖)
絵がかわいい!妖怪!
妖怪アニメすきなんですよ
夏目もモノノ怪もめっちゃみてたもん
たまに アニメ話 放り込んでます...
気をつけて!
2013年8月26日月曜日
another idea
hiiii :))
it's getting cold in my city so I feel comfy XP
bc I was born in Autumn? lol
fashion will turn to AW from SS,hot coffee will taste better.... :P
well,the number of the access is gonna be a nice number again
so I want to do something for that... :3
while I think about it,I will watch this anime that one of my friends recommended...
hmmm seems creepy.. :9
すずしくなってきましたね-:D
秋産まれなので 寒涼しいのがすきです♥
ファッションも秋冬になりますし
ホットコーヒーも おいしくなりますね~ (′ ‵ )* ウフフ
さてさて
またまた いい感じのアクセス数に到達しそうなので
今度は何をしよっかな~ と考え中でありまっす
この前おすすめされたAnotherみて 考えようかしら...
怖そうなんだけど...怖いのかな....
it's getting cold in my city so I feel comfy XP
bc I was born in Autumn? lol
fashion will turn to AW from SS,hot coffee will taste better.... :P
well,the number of the access is gonna be a nice number again
so I want to do something for that... :3
while I think about it,I will watch this anime that one of my friends recommended...
hmmm seems creepy.. :9
すずしくなってきましたね-:D
秋産まれなので 寒涼しいのがすきです♥
ファッションも秋冬になりますし
ホットコーヒーも おいしくなりますね~ (′ ‵ )* ウフフ
さてさて
またまた いい感じのアクセス数に到達しそうなので
今度は何をしよっかな~ と考え中でありまっす
この前おすすめされたAnotherみて 考えようかしら...
怖そうなんだけど...怖いのかな....
登録:
投稿 (Atom)